ZWROTY
1. Każdy Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru/odstąpić od umowy bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.
2. Uprzejmie prosimy o ostrożność w trakcie przymierzania. Kupiony Towar, podlegając zwrotowi powinien wrócić do nas w stanie niezmienionym i nie posiadać żadnych śladów użytkowania. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na kosmetyki - szminka i puder zostawiają widoczne zabrudzenia na mierzonych produktach.
3. Kupiony Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu prosimy dokonać na adres:
LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków
4. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces zwrotu płatności.
5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
6. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.
7. Klient może sformułować oświadczenie o odstąpieniu od umowy samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej.
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ….............
- Data zawarcia umowy …......................
- Numer zamówienia …………………………..
- Imię i nazwisko Konsumenta …...................
- Adres Konsumenta ….....................
- Numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności za zwracany towar …......................
- Data ….................
- Podpis Konsumenta (o ile oświadczenie wysyłane jest w formie papierowej) …........................
Adresat – LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków, e-mail – sklep@cocorella.pl
Formularz odstąpienia od umowy - pobierz
REKLAMACJE
1. Za wady towarów z tytułu rękojmi odpowiada Sprzedawca w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
3. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces przebiegu reklamacji.
4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, Klient otrzyma towar naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy albo Sprzedawca zwróci Klientowi wartość reklamowanego towaru wraz z kosztami przesyłki.
5. Istnieje możliwość pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Reklamowany Towar należy kierować na adres:
LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków.